Bodywork Shampoo Conditioner

Lekko pieniący i głęboko czyszczący szampon z wodoodpornym wykończeniem dla łatwego spłukiwania i ciągłej ochrony.

Available In Product Volume :

  • 500ml
  • 1 litre
  • 2.5 litre
Czysty samochód jest czymś pięknym i jest to łatwe do osiągnięcia z naszym skutecznie działającym ale delikatnym szamponem 'Bodywork Shampoo Conditioner', o neutralnym pH. Nasze lekko pieniące rozwiązanie tworzy warstwę hydrofobową, co powoduje szybsze spływanie wody z powierzchni, dzięki czemu szybciej możesz spłukać i wysuszyć samochód. Jego aktywne składniki czyszczą twój pojazd bez usuwania jakiejkolwiek, wcześniej zastosowanej pasty polerskiej czy wosku.

  1. Dobrze wstrząśnij. Wlej dwie nakrętki do wiadra i 10 litrów ciepłej lub zimnej wody.
  2. Zmocz karoserię wężem w celu spłukania nadmiaru brudu. Zawsze pracuj na zimnej powierzchni, myj samochód zaczynając od dachu.
  3. Nie pozwól aby szampon wyschnął na samochodzie.
  4. Spłucz dobrze czystą wodą a następnie aby uniknąć tworzenia się śladów po wodzie wytrzyj za pomocą ręcznika 'Microfibre Drying Towel'.

Q: Dlaczego Bodywork Shampoo Conditioner wytwarza mniej piany w porównaniu do niektórych szamponów samochodowych?
A: Bodywork Shampoo Conditioner został opracowany szczególnie w celu zapewnienia niskiego poziomu pienienia podczas czyszczenia pojazdu. Nisko pieniący się roztwór zawiera wodoszczelną warstwę, która powoduje spłukiwanie wody z powierzchni, pomagając w szybszym płukaniu i osuszaniu samochodu.

Q: Czy mogę nanieść Bodywork Shampoo Conditioner za pomocą myjki ciśnieniowej?
A: Produkt Bodywork Shampoo Conditioner można nanieść za pomocą myjki ciśnieniowej, jednakże jako alternatywy produkt możesz użyć Autoglym Polar Series, gdyż został on specjalnie opracowany do stosowania z myjką ciśnieniową.

Q: Czy powinienem użyć ciepłej bądź zimnej wody z Bodywork Shampoo Conditioner?
A: Możesz użyć zarówno ciepłą jak i zimną wodę - w zależności, którą wolisz. Unikaj bardzo gorącej wody, ponieważ może ona spowodować schnięcie szamponu na powierzchni pojazdu.

Przed i po

Przed Po